Zalecenia

Zalecenia Hello Dieta

Kilka niezbędnych wskazówek dzięki którym szybciej osiągniesz swój wymarzony cel:

KROK 1
Już dziś zaplanuj stałe pory spożywania wszystkich posiłków, powinieneś jeść regularnie co 3h. Dzień rozpocznij od apetycznego śniadania zjedzonego najpóźniej do 1 godziny po przebudzeniu.
KROK 3
Każdego dnia wypijaj około 2 litrów płynów, najlepiej niegazowanej wody lub słabych naparów z herbat (np. czarnej, zielonej, białej lub takiej jaką lubisz najbardziej).
KROK 5
Stosując dietę unikaj lub chociaż ogranicz spożywanie alkoholu, gdyż jest on produktem wysokokalorycznym
KROK 7
Delektując się każdym przeżuwanym kęsem celebruj każdy posiłek. Dzięki temu zaspokoisz swój głód i dłużej będziesz czuł sytość.
KROK 9
Koniecznie wprowadź aktywność fizyczną do Twojego życia. Niech to będzie jednak taka forma ruchu która najbardziej Ci odpowiada. Staraj się ćwiczyć regularnie, najlepiej 3-4 razy w tygodniu po 40 minut dziennie
KROK 2
Ogranicz jedzenie do 5 przygotowanych przez nas posiłków, nie podjadaj między nimi , gdyż dostarczysz w ten sposób dodatkowe, zbędne kalorie które utrudnią Ci osiągnięcie zaplanowanego celu.
KROK 4
Ostatni posiłek spożyj najdalej 2-3 godziny przed snem.
KROK 6
Nasze posiłki są już odpowiednio doprawione, unikaj dosalania ich, gdyż nadmiar soli podnosi ciśnienie tętnicze krwi i zatrzymuje wodę w organizmie powodując obrzęki.
KROK 8
Nie pomijaj żadnego z posiłków nawet jeśli nie odczuwasz głodu, gdyż Twój organizm potrzebuje  dostaw energii i składników odżywczych a zapewnić mu to możesz jedynie oprzez regularność posiłków
KROK 10
Nie wracaj do starych nawyków żywieniowych. Po osiągnięciu wymarzonego celu bądź w kontakcie z nami i stosuj ten styl żywienia jaki poznałeś i jaki doprowadził Cię do momentu w którym jesteś. W ten sposób unikniesz niechcianego efektu jo-jo.